My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Thursday, November 19, 2009

jika aku bisa pergi jauh
aku pasti akan setuju n terus pergi
tanpa berfikir apa lg
kerna aku mahu kau rasa perasaanku bila kau wat aku begini
aku begitu terkesima n tiada kata bila diperlaku sedemikian
kenapa harus begitu layanannya
aku harus kuat utk pergi tinggalkan kau sendiri
YA!!! aku harus pergi tinggalkan kau sendiri
tapi belum sampai pertengahan jalan malah 1per4 jalan
aku sudah patah balik kerna aku teringatkan kau
aku windukan kau
aku tidak sanggup jauh
aku tidak sanggup tinggalkan kau
yang paling penting sekali
aku tidak dapat hidup tanpa kau
aku kembali mencari kau
mencari kau yg sudah buang aku jauh
mencari kau yg sudah bahagia tanpa aku
mencari kau yg menipu diri sendiri bahawa kau tiada perasaan terhadap aku
kau buat aku menangis lagi~

No comments:

Post a Comment