My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Sunday, December 26, 2010

adeh, rindu kot kat awak. haha. miang kot. tapi suka hatilah nak rindu pun kan. biasalah masih baru kan so masih hangat dipasaran gitu. haha. jumaat, sabtu, ahad, dan isnin. owh, empat hari dah tak jumpa just mms, sms n gayutan je itu pun tak 24 jam coz masingmasing sibok dengan holiday masingmasing.aku dengan mandi laut, mandi kolam, memanah, canoe dan basket sementara dier lak dengan double trouble yg kehujaan, long driving, televisyen, charger dan saket kepala. masingmasing menyisi cuti krimas dengan sehebat mungkin. haha. eh, kejap! minggu depan je kot harihari terakhir kami bersama sebelum aku pergi bandar semula kan. tapi tak pe, kteorng dah wat perjanjian yang agak mencabar dan sulit, iaitu sekurangnya dua kali dating dalam sebulan samada aku balik kampung atau dia datang menjenguk aku dibandar. haha. giler queen control kan aku? tapi dia cakap "boleh saja." Jadi apa lagi, raya krimaslah aku. haha.adeh, bila nak pergi wat potrait nieh? aku dah nak balik, hmm.. new year? sambut mana erk? nantilah buat mesyuarat bersama ahli lembaga majlis then putuskan dimana, siapa n bagaimana? tak sabar nak balik bandar tapi sedih juga coz berpisah dengan my sayangsayang di kampung. katanya esok,isnin dia mau minta mc coz tak sehat. argh! alasan saja tue, malas nak keje ar tue kan. ishk, lelaki tua yang pemalas sungguh! naseb baek dia tak ada blog aku, kalau tak mau kena sekeh gak aku tapi jap, tegar ke dia nak sekeh aku? paling kuat pun merajok je, itupun sendiri pujok. haha. giler kejam aku kan? tapi sebab aku kejam, jual mahal, kerek, sombong dan macam lain unsur jahat dan nakallah, si dia terpaut kat aku dan turut menggilai aku. eh, perasankah aku? haha. okie lah, cukop sampai sini saja dulu episod baru dia aku nieh. nantinanti coret lagi ye memandang cahaya lappy ayah je yang duk memancar dikawasan yang gelap nieh. kesian pula kat nanos, nya, adik dan mummy yg sedang dibuai mimpi. apaapa pun, "i rindu u lah. nanti kita berjimba dan bercanda ye. sabar tunggu kepulangan i." nieh bisik kat telinga si dia je. esok pulang ke kampung halaman terchenta coz sudah tamat bercuti. huhu.

No comments:

Post a Comment