My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Tuesday, December 14, 2010

SHADES CONTEST BY MISS GENIT AND HIS CIK MOK~


puan dan tuan punya contest

okies, seperti biasalah kan. bila dah join manamana contest pun kena follow the rules lah kan. so jom kita follow. i follow. hehe. tapi apaapa pun, before follow nak said sorry coz last minutes sangat join contest nieh n harap still layak menyertai. tarikh kt lappy gtau today is 14th december 2010 and last submit utk join contest 15th december so still got 6 hours and 30 minutes left. so kena cepatcepat siapkan. okies. jom mulakan!

1. wajib follow my blog ok. and blog cik mok http://gloryofg.blogspot.com sebab. bukan sab sorng jek yang
akan judge pic korang. and senang ntuk korang tau perkembangan contest ni. mungkin akan di pos di blog
sab or cik mok. mane yang dah follow blog sab, follow cik mok jugak k and yng bru nk follow. follow dua2.
huhu.
sudah jadi follower kalian berdua. yeah!

2. mesti ade blog dan berstatus warganegara MALAYSIA. (blogger only)
konfim! sebab memilik kad pengenalan yg tertera my card n warganegara MALAYSIA. hehe.

3. kaum bebas. agama bebas. jantina pun bebas. hee
dah semuanya bebas so kiranya layaklah menyertaikan.

4. story sedikit about korang punye picture tuh. tak kisah la korang picture sorang or ramai2 dgn kawan. tapi..if
ramai. mesti semua pakai shades ok!
hmm... pix nieh baru sgt di snap oleh nanos aka my beloved sister. time nieh kteorng teman ayah n mummy sopin handbag baru mummy(hadiah besday mummy from his beloved husband aka ayah). sedang mummy n ayah memilih handbag, saya bersama nanos sibok test kacamata yg dijual. tak beli pun skadar cuba n bergambar je. haha. cukoplah kot dah panjang sgt dah nieh.

5. maximum only two picture korang bagi. but only 1 picture akan di pilih.
disebabkan satu pix je yg bakal dipilih so saya kasi satu sudey. if terpilih kira pix nieh berpuaka lah n kawai lah saya. yeah!

6. haa..jangan lupe amik banner kat atas nie. letak kat sidebar korang and link kat banner ke blog ni ok!
banner dah letak sekali dengan linknya sekali.

7. tag kan kepada blogger aktif ok! min korang kena tag 4 blogger. tapi lagi ramai. lagi bgus kan. tag banyak2.
huhu.
empat blogger yg aktif kan. jap ye,kakcayah ,kaknora ,nonena dan aya .

8. dah join. plz..leave ur komen with ur link skali di blog ini.
and sab and cik mok akan terjah blog korang
ok
ntuk pastikan korang penuhi syarat2 yang di tetapkan.
okies, jap g pas saya post contest nieh saya akan tinggalkan komen kt link belog kalian ye.

salah satu pix yg menyertai contest kalian

No comments:

Post a Comment