My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Friday, July 15, 2011


Yeah ! suka benar kan aku punya tisu kali nieh sampai terlompat bagai kan, orang putih kata "excited" benar. hehe. actually, tonight i have a date ! wah, skipping london gitu tapi suka hati lah kan ini tisu wa yang punya lu apa ada hal ? kenapa aku beriya benar dengan temujanji malam nieh ? ye lah, skunk kami dah sama-sama rasai cinta jarak jauh atau " long distance relationship ". dalam petang encik lelaki akan bergerak pulang dari sana, tapi balik jumpa keluarga tercinta dahulu jadi malam baru jumpa cik bunga tercinta gak !

dari gambar pun korang dah dapat agak kemana destinasi kami malam nieh kan jadi jimat masa korang dan aku. yup ! ini salah satu aktiviti wajib kami sepanjang kami kenal, temujanji pertama pun kat wayang gak tengok citer perempuan-perempuan santek lagi tau, Sucker Punch. aku sejak azali lagi memang menggilai menonton wayang, sampai puan maznah dan encik jasni tak larat nak bebel lagi kat anak bongsu perempuan mereka. tapi malam nieh tak tau lagi nak tengok citer pe sebab dah manyak mobie aku tak layan lagi sejak si sifu pergi sana last rasanya citer Sekali Lagi.



hambek kau, nyah tiga mobie sekali kau bedal apedahal ? nieh baru benar punya rakus kan, kalau boleh semua tayangan kau nak kan ! tiga-tiga mobie nieh dah dalam " waiting list " jadi aku tak tau mana nak layan untuk malam nieh ? nak serahkan tugas nieh pada si sifu konfim jawapan dia cm nieh " ikut suka you lah, sayang. i mana-mana pun boleh. " dah dijangka jawapan dia jadi lebih baik aku pilih siap sebab nanti aku gak yang kena wat keputusan. tolonglah kasi idea which movie should we see ! waktu tayangan lak ketiga-tiga 10-10.30 malam jadi bertambah sukar untuk aku putuskan. mobie pertama ada zahiril aku ( lala ~ ) kedua lak sebab citer horror, aku memang suka layan mobie hantu walaupun aku takot gelap manakala mobie ketiga sebab jim carrey, cerita dier semua kelakar babe ! waaaa ..... " sayang, tengok tiga-tiga boleh ? hehe "

TGV BUKIT TINGGI ! yeah, itulah rasanya destinasi untuk temujanji malam nieh seperti yang dirancang semalam. kenapa sana ? sebab itu je paling dekat dengan rumah aku sekarang, sebenarnya bukan dekat sangat pun tol rm1 tau kena bayar. huhu. adeh, puas aku cari nombor TGV sebab aku nak reserve seat dulu but when i ask uncle goo, he doesnt gave me the correct answer. siapa-siapa tahu nomnor TGV boleh tak jerit kuat-kuat kat aku tapi sebelum pukul 8 malam nieh ye. terima kasih. wa mau chow dulu, sambung keje lak ! daaaaaaaa~

ps : hati-hati memandu ye sayang dan jangan lupa bawa si cocot sekali ye.

No comments:

Post a Comment