My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Tuesday, December 28, 2010

hidup nieh memang palat kan? bodoh giler rasa kan. tambah bila rasa perasaan yang harus ada untuk orang yang salah. argh! giler tak besh kot. huhu. adakah aku rindu? hmm. maybe tapi its an old story and he's maybe already forget bout me and bout us. itulah kau, pehallah kau boleh tengok wall kawan dier sekali hambik kau makan hati seorang diri. haha. betullah quotes tue "It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone."
Relax ar, hidup nieh hanya sekali jadi nikmatilah kesusahan dan kegembiraan tue. Alahai, giler emosi lak kau, amy. huhu. adeh, saket gak rasa bila kena tuduh yang bukanbukan kan. tapi itulah, nak wat cam ne kan terima je lah. hey stalker! boleh tak kau jaga kain kau yg besar tue? bagi aku hidup dengan cara aku walau kau tak suka hidup aku! marah nieh! haha. okielah, nak g berjimbajimba jap dengan my sayangsayang kat pesta. maybe nak potraitkan sekali kot muka nieh. harapanlah kan. okie lah, nak mandi nieh kang kena marah lak. haha.

No comments:

Post a Comment