My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Friday, July 22, 2011


antara yang terbaek penah dibaca ! congrats zahiril !

semalam balik saja dari opis, aku pun last minutes plan tanpa di duga merayap seketika ke giant. niat asal nak beli jeruk, tapi bila balik rumah bukan jeruk yang dibeli tapi sesuatu yang lebih bermakna dari jeruk. haha. lepas parking keta, satu parking lot giant aku terjah gara-gara nak park paling dekat pintu giant kan, aku pun masuk ar bahagian barangan dapur. eh, sebelum tue g cucuk dulu ( baru gaji ooo... ) then aku pun jalan seorang diri melayan perasaan sendiri sambil memikirkan apa yang nak dibeli. pergi saja cashier cuma satu je yang dibeli pewangi bilik lavender. then aku berlegar-legar lantas behenti di satu booth sambil berkata " kak, corn in cup satu nak susu ye." sambil tunggu pemanis mulut siap aku tanpa segan silu pun bertanya kat akak booth yang comel tue " kak, kedai buku kat mana ye? " "adik nampak mcd tue kan, sebelah mcd tue ada MPH." selesai saja sesi jual beli, aku pun longlai menuju destinasi yang diberikan akak comel tadi. langkah saja ke MPH, mataku terpesona dengan sesuatu. OMG ! tak ku sangka, dia ada di depan mata lantas aku terus merampasnya ! tanpa berfikir panjang aku terus membayarnya mengguna gaji pertama ku yang cukuplah untuk tanggung sebulan kan. hehe. balik saja rumah tanpa mandi aku terus mengadap buku nieh. memang terbaek ar ! satu malam je aku dapat baca satu buku nieh ! teruja babe ! buku nieh antara koleksi tulisan yang terbaek penah aku baca dan miliki. congrats zahiril adzim !

ps : malam nieh nak merap encik sifu dengan jadi pembantu saya !

No comments:

Post a Comment