My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Saturday, October 15, 2011


maafkan aku untuk kesekian kalinya. aku tau aku biar kau terluka sebegitu dalam tapi aku tiada daya untuk menghalangnya kerna inilah caranya untuk aku biarkan kau dengan hidup kau, aku dengan hidup aku. aku tau kehadiran aku dalam hidup kau mungkin buat kau bahagia dan gembira tapi itu hanya bersifat sementara dan berpura-pura. cukuplah aku berpura-pura selama nieh, aku dah tak nak lagi terus menipu kau dan diri aku. biar kisah kita sementara tapi ia banyak mengajar aku tentang menjadi diri sendiri. aku tau kau terluka disana dan aku cuba untuk gembira disini agar kau tau yang aku mampu hidup tanpa kau dan bayangan kau. haha. kejam kan aku? sekarang kau dah tau kan siapa aku yang sebenarnya dan sekarang juga kau pasti menyesal kerna telah masuk dalam perangkap aku. kesian kau sebab terpedaya dengan bakat lakonan aku yang sukar dijangka nieh. maafkan aku kerna jadikan kau mangsa seterusnya aku. memang itu tujuan utama aku untuk melihat kau menangis dan menderita disana manakala aku bergelak ketawa disini meraikannya. weh, kau tak nampak lagi ke kejahatan aku, betapa setannya aku? jangan termakan hasutan aku sebab nanti kau juga yang saket, kau juga yang terluka. pergi jauh sana dan jangan pernah kembali lagi. aku bebaskan kau nieh jadi gunalah dengan sebaiknya peluang nieh. jangan pernah dekati geng setan seperti aku kerna kau tak belum cukup sifat setan itu.

ps : bodoh kot coz aku tipu yang aku benci kau, yang aku mampu ketawa tanpa kau. shit !

No comments:

Post a Comment