My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Monday, September 26, 2011

wah engkau, status seperti sesuatu je kan. tapi apa ye ? abaikan je lah status tue tapi sebelum nak abaikan korang silalah fahami maksud yang aku cuba nak sampaikan. tipulah kalau korang semua tak pernah alami apa yang aku cuba sampaikan sebab setiap manusia pasti ada kawan dalam selimut cuma antara sedar dan tak sedar je. jap aku nak terjemahkan dalam bahasa melayu pula sebab takot ada yang tak faham dengan bahasa omputih aku maklumlah aku nieh bongok sket inggeris. haha. " kawan waktu senang bersepah, kawan waktu susah mungkin ada tapi lima pun tak sampai." adeh, betul ke apa yang aku terjemahkan nieh ? lantaklah asalkan aku rasa korang semua faham apa yang aku cuba sampaikan sebab korang kan pandai-pandai belaka. aku agak setuju dengan status aku malam nieh sebab aku pernah alami bukan sekali, bukan dua kali dan bukan juga tiga kali tapi berkali-kali sampai aku sudah terbiasa dengan kawan yang sebegitu. layankan je sebab dengan hadirnya kawan sebegitu rupa, sedikit sebanyak mengajar kita erti kehidupan, erti persahabatan sendiri dan erti kepercayaan. da lah, aku rasa ting tong habis nieh jadi aku nak chow dulu dan bumbum. adeh, malas pula nak kena disiplin makan ubat kan. sehat juga kan kalau ubat sekadar jadi hiasan ? haha. selamat malam sayang-sayang sekalian !

ps : hey you, i think i might hurts you but ive got no choice . do hate me .

No comments:

Post a Comment