My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Thursday, November 10, 2011

weh, kau jangan ingat aku akan terima kau balik bila kau dah calit arang kat muka aku ! memang tak ar ! yup, memang aku nampak kejam bila aku layan kau sebegitu tapi bila difikirkan dengan apa yang pernah kau buat kat aku, aku semakin yakin yang tindakan aku tepat sekali sebab aku rasa kau layak terima apa yang aku buat tadi. tapi tue dari pandangan mata aku ar, pandangan orang lain mungkin aku salah sebab aku dikira sombong dan dendam. kalau nak ikot dendam, rasanya tak setimpal kot dan bab sombong lak lagi ar sebab dulu waktu aku terhegeh kat kau, sumpah sombong tahap dewa weng pun kalah kau tue. sekarang rasakanlah sombong aku yang tahap bayi pramatang nieh. betul cakap kawan aku yang kau dah tersilap langkah, kau salah ambik keputusan tapi bagi aku semua tue tak da lah salah langkah atau salah ambik keputusan sebab mungkin nieh takdir kita. jodoh, ajal dan maut semua tuhan dan tentukan sejak azali lagi. kita manusia hanya mampu menrancang, tuhan yang tentukan segalanya. aku tak menyesal mengenali kau malah aku bersyukur sebab melalui kau, aku kenal ciri manusia seperti kau. selama nieh aku sekadar mengenal ciri-ciri manusia melalui drama atau filem tapi dengan kenal kau, aku dapat rasa sendiri. terima kasih, kawan sebab bagi aku pengalaman ini.

ps : pak lang tak, nanti kita tutti frutti dan meatball 15 ketul ye dan tak nak kongsi !

No comments:

Post a Comment