My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Tuesday, March 13, 2012

assalamualaikum dan selamat siang semua orang !

wah, asal aku semacam je "excited" nya ? mungkin sebab dah lama sangat kot aku tak coret kisah dunia sekeliling aku, al-maklum lah sibok katakan. ye ke sibok atau aku dah lupa yang aku punya tisu untuk dicoretkan? abaikan. sebenarnya aku tidak punya semangat untuk coret mungkin sebab aku nieh bukan pencoret tegar tak pun sifat kemalasan yang berleluasa dalam diri aku sudah bertukar menjadi satu rutin harian kot. haha. apa aku merepek nieh ? dah lah, aku sebenarnya lapar sangat tue yang aku saja bagi alasan tak nak siapkan keje sekolah yang diberikan oleh cikgu. bai semua orang, aku nak siap pergi makan sebab kawan serumah dah ajak pergi makan siang. daaaa~


No comments:

Post a Comment