My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Friday, May 18, 2012

assalamualaikum kawan-kawan .


lama seyh tak ushar belog hati tisu aku yang dah bersawang terok dah nieh, kasi cuci sket sawang-sawang tue. sekarang sembur perfume versace, pergh nak mahal saja kan tapi tak mahal mana pun beli kat uptown je. haha. rasanya agak dah bersih nieh tisu nieh, jadi boleh lah berjenaka, wah kelasss gitu. nak berjenaka pasal apa ye sebab aku nieh bukan pelawak pun selalu jadi bahan lawakan adalah, wuwu. ohmai, sebelum aku terlupa aku nak jemput kawan-kawan semua ke majlis perkahwinan akak aku pada bulan 8 2012 nieh, mai lah singgah. walaupun bukan kenduri perkahwinan aku tapi tak salah aku jemput sebab makan percuma weh siapa tak mau kan! aku tak sabar nak pergi korea walaupun aku belum lagi isi borang untuk pergi sana dan kalau aku dah isi dan hantar pun belum pasti lagi dapat pergi sebab kena hadap temuduga dulu tapi aku dah bersemangat waja nak korea boleh jumpa RAIN ! haha, giler tak suci niat aku tue, konfim dapat punya tawaran tue. kalau lah aku salah seorang yang dapat pergi sana, pergh memang hebat baq hang ! konfim aku berguling-guling gembira punya dan aku akan karok sembilan jam tanpa henti, retis kan. aku dah termimpi-mimpi korea dah nieh tambah pula sekarang duk layan "secret garden" lagi meneballah korea aku tapi aku tak k-pop, acane? tak kisahlah asalkan aku dapat pergi korea dan kumpul pengalaman serta pelajaran dari sana tambah memori-memori indah bersama abang-abang korea, wewit! tutup cerita korea bukan cerita hati tisu aku. kenapa hati tisu weh? adakah hati aku adalah tisu atau hati aku selembut tisu? hmmm, sebenarnya aku pun tak pasti apakah maksud sebenar hati tisu nieh sebab kawan baik aku merangkap musuh ketat aku yang kata hati aku adalah hati tisu bukan roti tisu ye. aku rasa aku tak boleh terima lawak atau gurauan kau tue, mungkin hati aku seakan tisu mudah tertarik. kasar sangat bro gurau kau, sentap mak tau. tapi tak pe, walau secarik mana pun hati tisu aku pasti akan kuat semula sebab aku kan power woman. haha. dah lah, tak mau melalut lagi sebab dah lewat kang tak bangun nak pergi setadi gerup kat kampus tercinta. selamat malam kawan-kawan semua , hugs and kisses ~

No comments:

Post a Comment