My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Wednesday, May 30, 2012

weehoo, suka suki weh sebab dah berjaya donlod lapan lagu melayu yang berjaya mencuri nafsu telinga aku, haha. lepas dah donlod apa lagi ulang lah lagu-lagu tue sampai muntah kan, maklumlah lagu baru jadi memang ditatang habis-habisan lak sebelum jadi sepah. ooopppsss ! 
sekarang aku duk nyanyi lagu cukup sudah cukup aka lagu ara, penangan budak kecik nieh lah sampai aku boleh donlod lagu putus cinta nieh weh ! tapi ramai cakap aku memang suka lagu putus cinta atau lagu mati, ye ke? entah lah tapi memang aku akui memang bersepah lagu mati dalam playlist aku, aku rasa aku faham giler lirik-lirik mati tue. ^__^  
mungkin sebab aku pernah putus cinta yang tak putus sangat sebab sampai sekarang aku dengan si pemberi cinta itu masih berhubungan walaupun sekadara kawan, mana boleh buang cam tue saja persahabatan lima tahun dek hubungan percintaan tiga tahun kan. kawan tetap kawan cuma dalam hati tiada lagi cinta, dah tiada jodoh weh nak wat cm ne. tapi sekarang alhamdulillah, aku bahagia dan bersyukur dengan apa yang aku miliki walaupun bukan yang pertama tapi insyaAllah, dengan izin-Nya mungkin yang terakhir. yang akan membimbingku ke jalan-Nya dan yang bakal aku lengkapkan tulang rusuknya. 
weh, nieh lagu fevret karaoke aku dengan gadis-gadis network kalau pergi karok konfim punya nyanyi kalau ada lagu beribu sesalan nieh dan aku pastinya tak kan jadi jaclyn sebab suara tak semantap jac. huhu. tapi memang layan weh lagu tiga suara nieh coz masing-masing ada penangan tersendiri. aku memang suka karok weh ! itu tak perlu bantahan lagi. alamak, lagu cinta bersatu. aku suka giler lirik dia sebab aku harap aku begitu seperti lirik lagu nieh. ngenge ~
dah lah, malas nak coret lagi kat tisu titew nieh sebab nak berkira-kira jap nak pergi jalan-jalan dengan bakal keluarga ke tak? haha, miang weh aku duk bakal-bakal nieh. daaaa~

No comments:

Post a Comment