My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Friday, May 18, 2012

assalamualaikum,


aku tengah stress nieh sebab kena ngadap buku setelah tiga hari bercuti dan kebanyakan kawan-kawan aku semua dah bebas dari cengkaman periksa akhir semester enam nieh aku dan ada beberapa saja lagi yang belum. aku dah lama bukan dalam kategori pelajar rajin jadi bertambahlah kan masalah tue. haha. kadang aku tak faham kenapa mesti buat "gaps" yang panjang antara subjek sebab itu boleh membuatkan pelajar malas nak studi untuk subjek yang seminggu selepas lak. tengok cam aku esok ada "last paper" tapi apa pun tak baca lagi konon dah bijak subjek tue. haha. cm ne aku nak paksa diri aku supaya rasa cinta dengan nota-nota subjek rangkaian keselamatan nieh? dah lah, makin aku tulis makin bertambah stress aku bukan hilang pun. daaaaa~

No comments:

Post a Comment