My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Wednesday, August 10, 2011


bukan aku !

assalamualaikum.

maafkan aku.
maafkan aku.
maafkan aku.

aku tau salah aku tapi aku terlalu panik saat tue dan hanya dalam fikiran aku, lari ! yup, lari ! lari dari masalah ! lari dari kena salah ! lari dari disalahkan !

tak mungkin aku lupa insiden petang tadi, masih jelas difikiranku walau aku cuba untuk memadamnya. aku sangat penakot ! aku sangat pentingkan diri !

maafkan aku atas tindakan bodoh aku tadi. segalanya berlaku dalam tanpa sedar. sekelip mata sahaja ! tangan dan kaki ku menggeletar ! jantungku berdegup kencang ! hatiku menjerit ketakutan ! otakku ligat bermain kata L.A.R.I !

kepada si mangsa, maafkan aku. aku tau aku telah buat kau bikin panas tapi bukan niatku untuk aku lari. aku cuma takot untuk hadapinya.

ps : awak, walau jauh sekalipun walau ramai pun kawan lelaki walau kemana sekalipun saya pergi, awak tetap dalam hati saya. percayalah !

No comments:

Post a Comment