My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Sunday, August 14, 2011

im totally agreed !


maafkan aku jika semuanya menyakitkan. ini saja keputusan yang aku rasa benar-benar memberi jalan serta ruang untuk aku tebus dosa masa lalu. yup, memang tak boleh dimaafkan tapi biarlah kali nieh aku tak mengulanginya lagi. cukup sekali ! aku takkan biarkan dia pergi lagi, aku akan menjaganya sendiri. kau pergi sana dan kejar apa yang kau mahukan dalam hidup kau dan jangan pernah fikir tentang aku dan dia. aku faham kehendak kau, aku faham situasi kau jadi aku rela. aku tak nak kerna aku dan dia, hidup kau sia-sia. kau kejar masa depan kau, kau kejar cita-cita kau dan setelah berjaya kalau kau masih mahukan aku dan dia, silalah kembali mencari aku dan dia.

ps : untuk hari yang ke-14, aku terkandas .


No comments:

Post a Comment