My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Sunday, August 21, 2011


maafkan aku untuk sekian kalinya kerna aku tak mampu untuk bangun dan terus berjuang. aku sudah jatuh tersungkur ke tanah dan aku perlu masa untuk luka-luka itu sembuh walau tidak sepenuhnya. maafkan aku kerna aku mengambil keputusan untuk putus asa seketika. mungkin semua yang berlaku diluar sangkaan kita tapi percayalah aku cuma perlu waktu bukan pertukaran. waktu untuk aku kuatkan segala yang lemah, segala yang bocor dan segala yang dah berkecai. biar hati kita penuh dengan jahitan asalkan hati kita tulus dan setia mencintai yang satu. maafkan aku.

ps : jimba ketika hati saket memang terbaek sebab bayangan kau yang tak henti-henti muncul. bodoh !

No comments:

Post a Comment