My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Thursday, September 15, 2011


benci bila kehidupan sulit dicerobohi !


" ye lah, dulu kan kteorng selalu lepak sesama tapi skunk semua nak baek and hang out dengan you so dier rasa tercabar dan persaingan ar. susahlah kalau berfikiran kanak-kanak. "

salah aku ke kerna berkawan ? salah aku ke kalau diorng suka lepak dengan aku ? salah aku ke kalau diorng rapat dengan aku ? salah aku ke ? salah aku ke ? salah aku ke ? kenapa mesti semua nieh berlaku ? aku tak tau aku harus bagaimana lagi sedangkan aku rasa berada dipihak yang benar. kenapa mesti nak sentap pula ? aku dah ajak kot tadi tapi dier yang tak nak kuar then bila tau aku kuar dengan diorng tahu pula nak sentap. aku tau aku kenal diorng dari kau tapi nak wat cm ne kalau diorng suka aku lebih dari kau, bukan salah aku. susahlah kalau cam nieh, menda yang tak sepatutnya berbangkit jadi kecoh. tak pe, aku tak kisah lagipun aku ada dunia aku sendiri, aku ada kawan aku sendiri. kalau kau rasa tercabar dan saingan, kau teruskanlah permainan nieh kerna aku awal lagi dah tarik diri. aku tak perlu main dalam permainan yang kau cipta sendiri kerna aku tak rasa aku rampas mereka dari kau. kau sendiri yang beria dulu nak kenalkan aku kat kawan-kawan kau dan kau sendiri yang bagi nombor aku sesuka hati tanpa kebenaran aku kat diorng kan jadi bukan salah aku kalau diorng nak call, mesej or ajak aku lepak. bukan aku yang gedik ajak diorng tapi diorng yang cari aku jadi salah aku ke ? entahlah sebenarnya malas nak ambik tindakan seterusnya mahupun diorng kerna semua nieh remeh je cuma tak perlulah kau nak sentap dan merajuk bagai kan. tapi aku dah cakap kat diorg yang pasni kalau nak ajak aku, ajak kau sekali sebab aku tak nak jadi penghalang lagi. aku tak nak jadi penyebab hubungan kau dengan diorng renggang, biar aku renggang tak pe sebab aku dah biasa jadi "watak yang dibenci" nieh. dah biasa sangat dah !

ps : i think i need to move out and find another empty room to live. sayang, do me a favor please !

No comments:

Post a Comment