My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Sunday, September 18, 2011


gambar diatas ibarat aku versi lelaki yang tengah stress serta confuse giler dengan semua kejadian yang berlaku sejak dua tiga empat dan lima menjak nieh. argh ! rasa cam nak jerit sekuat hati je tapi kang ada gak kena halau dari kejiranan nieh sebab bising malam-malam. agak serabut juga kepala nieh tapi aku abaikan seketika semua tue dengan hiburan-hiburan duniawi. mungkin aku cuba lari tapi akhirnya aku kena hadapi gak. penat je kan berlari, kalau tahu awal lagi aku duduk sejenak lalu memikirkan tindakan yang bakal diambil bagi menyelesaikan pergolakan nieh. haha. sebenarnya masalah sekarang aku tersepit diantara dua kawan. aku sememang tak gemar dengan pergolakan jenis nieh sebab nanti keduanya aku bakal hilang. pergh ! mungkin aku tamak sebab tak nak kehilangan keduanya tapi keduanya ada pentingnya. walau sebagai kawan tapi hidup nieh perlukan kawan bukan lawan sahaja. kawan nieh lah tempat aku belajar erti persahabatan, erti kehidupan, erti kawan makan kawan juga manyak lagilah erti. jadi aku tak mahu kehilangan dua kawan aku nieh, jadi aku tersepit. aku tahu aku telah lukakan hati kawan pertama tapi percayalah niat aku benar, aku tak nak lukakan dia dengan kebenaran yang berlaku antara aku dengan kawan kedua. aku minta maaf sebab lebih sukakan kawan kedua dari kawan pertama, tapi aku hargai apa yang kawan pertama lakukan dan luahkan tapi aku tak boleh menerima apa yang cuba kawan pertama cuba berikan kepada aku kerna aku lebih kepada yang kedua. aku cuba berlaku adil tapi nampak gayanya kawan pertama perasan yang aku lebih utamakan kawan kedua. maafkan aku kawan pertama, aku hanya manusia biasa yang tak mampu nak puaskan hati serta kehendak semua orang. sudahlah, aku harus berlaku adil sekarang. ya, adil kepada kawan pertama, kedua, ketiga mahupun seterusnya.

ps : im so sorry, sayang coz being your fright nightmare !

No comments:

Post a Comment