My photo
Tuhan, tarik dia pergi kalau dia bukan jodohku. Kekalkan yang benar untuk bawa aku sampai kepada-Mu. Kalau bukan dia, aku pinta yang sebenar-benarnya nanti tinggal kekal, temani aku. Walau aku tidak tahu siapa yang Kau tentu. Bawa pergi yang bukan jodohku satu persatu.

Wednesday, September 21, 2011



ya, itulah apa yang aku rasa. aku tak pernah hilangkan rasa itu atau cuba menghapuskannya tapi aku terpaksa menafikannya kerna aku terpaksa. aku tiada sebab kenapa aku terpaksa. aku yakin keputusan dan tindakan aku kali nieh benar malah tepat sekali, tolonglah untuk sekian kalinya aku pohon agak kali nieh biarlah menjadi. maafkan aku, sayang. aku harus ambil tindakan drastik sebegini kerna aku tak nak kau begitu terluka jika sudah tiba masanya nanti. biarlah kau terluka serta berduka disaat aku masih mampu bergelak ketawa dan makan apa saja aku nak. aku tak sanggup melihat kau dari sana tangisi apa yang berlaku tanpa sempat aku nyatakan kata selamat tinggal. biarlah kau anggap aku lah penyebab semua yang berlaku, aku lah yang puncanya hadirnya insan ke-3 antara kita, aku lah yang pergi tinggalkan kau. aku rela jika semua anggapan itu bermain di minda kau. aku rasa aku rasa lebih tenang di sana dengan menyatakan selamat tinggal walau dengan cara yang paling tidak aku mahu tapi biarlah asalkan kau tak kecewa serta lagi terluka jika tiba-tiba suatu hari perkabaran tentang kehilangan aku tanpa surat selamat tinggal atau perletakan jawatan. itu bukan saja buat kau kecewa dan terluka malah aku juga dua kali rasanya. jangan lupa apa yang pernah aku kata sesungguh aku rasa dua kali anda apa yang kau rasa, itu kenyataan ! untuk sekian kalinya lagi, maafkan aku, sayang.

ps : menyampah pula dengan seseorang yang nak emo tak tentu hal. be matured okies ! you are not kid anymore !


No comments:

Post a Comment